Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2010/01/15

Burberry Live Show



Szentül meg vagyok róla győződve, hogy szegény Christopher Bailey (Tudjátok, aki mellett Tóth Ali van, azt hiszem a novemberi Marie Claireben), egészen véletlenül felejtette el kipostázni a meghívóinkat, a 2010/2011 Ősz-téli Burberry bemutatóra.
Kérlek, ne vegyétek zokon, nagyon sok dolga lehet, azonban biztos vagyok benne, hogy ha az online közvetítését nézzük meg a bemutatónak, legalább akkora fílingje lesz.

Tavaly utolsó óráról szaladtam el, hogy láthassam a Louis Vuitton közvetítését. Mintha Carine Roitfeld mellett ülhettem volna. Csak a tudat, hogy ugyan ebben a pillanatban a divatipar nagyágyúi is ugyan ezt nézik, és ők is el vannak ájulva…

Holnap 18 óra. Ha jól számoltam.

http://live.burberry.com




Jó holnapot!


Az Allürista

Nincsenek megjegyzések: