Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2010/04/21

Fierce. Fragile. Tough. - Montázs


Photobucket


Nem tudom, mit szól ehhez a mádmázell, hogy én itt posztolom a moodboardot, de olyan régen küldtem már montázst, nem? Szóval most: tádámm, MONTÁZS!
 A háttérinfó annyi, hogy felkeresett egy tervező tanuló csaj, a mádmázell, és megkérdezte, lenne e kedvem közreműködni a kollekció fotózásában, mint stylist. Végül a dolog úgy sült el/süledezik el, hogy picit én is besegítettem az ötleteimmel.

Különösen boldog vagyok, ugyanis férfi kollekcióról van szó, és életcélom megcáfolni, hogy a férfidivat unalmas. Igaz… bevállalósabbnak kell lenni.
A montázson szerintem világosan közli a hangulatot és a színeket főleg. Igaz, lehet, hogy azért annyira egyértelmű, mert én készítettem. :D


Mellesleg... nagyjából a kedvenc férfi ruháim...

Jó Holnapot!


Az’Allürista

Nincsenek megjegyzések: