Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2010/04/21

Nem, ez durva



Én igyekszek megértő lenni. Toleráns lenni. Elfogadó az ilyen helyzetekben, bár nem is igazán tudom kezelni az efféléket, mert az ilyenek egyszerűen: durvák.
Az, hogy valaki ennyire le legyen csúszva mentálisan, és egy Kiszel Tünde síkon produkálja magát egy kereskedelmi csatornán, egyszerűen hihetetlen. Felfoghatatlan.
De a vicc az egészben, hogy erre van igény. Egy újabb "sajtótörténeti pillanatra" (Kősüllő).

Röhej. Nem tudom mi a nevetségesebb: a megagáz „picsás” - ahogyan Mojzes Dóra mondaná – ruhák, az idióta cselekmény, vagy a borzalmas modalitása Pattynak.
Nem lennék képes még egyszer megnézni. 

————— Forwarded message —————
From: Sajtó
Date: 2010/4/21
Subject: Hivatalos állásfoglalás
To:

Tisztelt Szerkesztőség!

A Cosmopolitan magazin szerkesztőségének hivatalos állásfoglalását adjuk ki.

Ebben a Cosmopolitan szerkesztősége elhatárolódik az RTL Klub által
készített, Szabó Patríciát a Szex és New York egyik szereplőjeként
ábrázoló videótól, mert a filmbeli megnyilatkozása méltatlan ahhoz a
színvonalhoz és szellemiséghez, amelyet a magazin képvisel.

Cosmopolitan szerkesztőség

4 megjegyzés:

Henni írta...

tegnap óta nem bírom kiheverni! nem tudom eldönteni mi a szörnyűbb a proli ruhák, a vastag smink, a kiszel tünci szemöldök, a nyafogása, h ezt komolyan gondolja (vagy ha nem akkor az h megcsinálta) vagy a gagyi összevágások? vagy lehet h így akarták kihangsúlyozni az éles kontrasztot??

ÉS h hívhatják a magyar carrie bradshawnak?! ez a legfelháborítóbb az egészben. (mondom h nem hevertem ki :P)

Az'Allürista írta...

Igen. ÉN inkább vagyok Carrie Brashaw mint ő. Magas sarkú, szatén Manolóban swarovski kristályokkal.

nicolette írta...

Ez a nő iszonyatosan szánalom.
Miért nem nyeli már el a föld, csak úgy hirtelen?

Berta írta...

Én eltudtam dönteni: a modalitása. Szerintem aki ezt neki kitalálta, meg az egész RTL is jó nagyot röhöghetett amikor forgatták. :D