Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2010/04/18

Röviden a májevésről és Agyness Deyn kopasz fejéről


 Igen. Sokkolóak. Tegnap kapták lencsevégre.


Mondjátok meg nekem. De őszintén. Szeretitek-e a májat? Imádjátok-e minden egyes falatát, minden egyes találkozását a nyelvetekkel?
Na hát én nem. Ettem már. Sőt, ha valahol szembe találkozok vele, mindig megkóstolom afféle mazochista módon tesztelve önmagam. De nem megy. Minden egyes falat ugyan olyan ízű. Minden egyes falat olyan vérerekkel átszőtt, szűrőberendezés ízű. Mindig. Tehát mondhatnánk: nem lehet elrontani.
Mondjuk, biztos az sem segít, hogy láttam hogyan boncolnak fel egy emberi májat. (Nagyi több érzéssel szeleteli...)

Azonban itt most megállunk, mert elfelejtettem, hogyan akartam ezt a fő gondolatmenethez fűzni. Lehet, hogy azért, mert bennem már letisztázódott a dolog, 5 perce.

Jó Holnapot!
Az'Allürista

2 megjegyzés:

Berta írta...

Ha azért vágatta le milisre, mert teljesen tönkrement a haja, akkor megértem, és várom hogy megnőjön. :) Ennyi szőkítés, festés után tuti hogy eléggé rossz állapotban volt a haja.

Az'Allürista írta...

SZAVAZÁS EMBEREK!
Megbocsátjuk Aginak, hogy bekattant és letúratta a haját?
a. IGEN!!!
b. Igen.