Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2011/10/17

Negyvenegyedik hét


VASÁRNAP ESTI SZEMEZGETŐS

Ahogyan vasárnap kora este szemezgetünk a vasárnapi ebéd desszerthagyatékából, úgy ízlelgetjük az elmúlt hét nap objektív szempontból kevésbé (és annál inkább) jelentős eseményeit a lehető legszubjektívebb hangvételben. Legyen szó kizárólag divatról, vagy élethelyzetről; érzésekről és szkepszisekről, a Vasárnap Esti Szemezgetős igyekszik minél több és minél változatosabb szösszeneteket az Olvasó elé tárni, heti rendszerességgel, vasárnap este.
Az'Allürista

(Kedves Olvasó! Ha Önnel is egy feledhetetlen mozzanat történt a héten, kérem, ragadja meg az alkalmat és ossza meg velünk irodalmi hangvételben, 300-1500 karakter terjedelemben – leütött szóközzel együtt. A szösszenetek beküldési határideje a vasárnapot megelőző szombat estéje, cím: az.allur@gmail.com) 

_______________________________________________________________________________



POZITÍV ÉS NEGATÍV POLAROIDOK
avagy megfigyelések a pénteki Marie Claire Fashion Days szakmai estjéről, 
úgy ahogyan történt - Az'Allürista



Roitfeld és Lalanne a Király utcában *

 Egymásba karolva szálltak oda hozzám, feketében, jókedvvel és mosollyal – Mónika karján egy gyönyörű szép órával - mióta a nagyapámtól örökölt 50 éves darab lekóborolt a kezemről, azóta a szép órák szélsőséges érzelmeket generálnak bennem. Viccelődtünk, pezsgőztünk majd helyet foglaltunk. Szűcs Peti Pataki Ágit és Vajda Mályi Zsuzsát bökdöste, Laczkó Móni a kollekciókat figyelte. Szétomló, vállig érő sötét hajjal, grimaszokkal és decens kézmozdulatokkal, mikor tapsolni kellett.


Sztármodellügynök és gárdája, avagy ki is Mihalik Enikő modellügynöke?

Felálltak és kivonultak a második sorból, a bemutató kellős közepén. Na nem azért, mert rosszul lettek, vagy nem tetszett; nem is azért, mert a bevedelt ingyen pezsgő kikívánkozott, hanem mert elfogyott az alanyi jogon felszolgált bodzás koktél, és hát kellett az utánpótlás. Mindez a bemutatók kellős közepén, mint egy vidéki futballmérkőzés proletárszekciójában. Talán csak a szotyi hiányzott.   

Statikus kritikusok

A fákkal végigültetett kifutó közénk feszült, mint ághághatatlan horizontális határvonal, de a szemközt ülő Tóth Ali és Virág Anikó tekintete mindent elárult. Anikó duruzsolt, Ali hallgatta és olykor fordítva – s míg engem (sajnos) sokszor magával rántott az illékony pillanat, ők szakmaszilárdan tekintettek az avarban úszó lányokra.

Cím nélkül

Ha ezt közöltem volna, a rovat címe Vasárnap Esti Oltogatósra keresztelődött volna. 

„Amúgy”

 Én az egyik oldalon, Ő a másikon, Én integettem Ő pedig nézett, hogy ki is vagyok. Elnéztem és a szomszédom fülébe súgtam, „Zséda nem ismert meg, elfelejtett”, s mire visszanézek Adrienn a levegőben kalimpál és exkuzál: nem láttalak a vörös fényben, puszi, puszi, gyere át.
(Zsédényi Adrienn Stíluskalendáriuma hamarosan a boltokba kerül, melynek készítésében szervesen én is részt vettem – elegánsabb nővel aligha találkoztam.)



*Carine Roitfeld, a francia Vogue volt főszerkesztője és Olivier Lalanne a francia Vogue jelenlegi vezető szerkesztője és a Vogue Hommes International főszerkesztője.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Én még egy Gucci kalapot is láttam az este... az volt a legjobb az egészben. :))