Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2014/01/07

Perfekt porcelán













Szóval anyámnak van egy mondása. Ha a vállalata ügyfélfogadási napjain valaki dühbe gurul és elborul az elméje, a legnegédesebb mosollyal és eleganciával azt javasolja a delikvensnek, szedjen hangyát. Hogy ez mennyire olaj a tűzre, én aztán jól tudom, számtalanszor benyújtotta nekem is indítványát, legutóbb mikor a tehetetlen értetlenségtől dührohamban törtem ki egy eu-s pályázatból, tört-fehérből mandarinra festett vidéki kastély láttán. Anyámnak persze igaza volt, így is tetszik azért valakinek, az a szép jó szín! Szóval anyámnak van egy mondása, nekem pedig számos mellett, egy be nem ismert fétisem, aminek a porcelánok a címzettjei. Odáig vagyok értük. Ha pedig van valami defekt bennük, hát nem is részletezném. Velük álmodom. Ha pedig ismét felzaklatnám magam a kifinomultság ellen elkövetett esztétikai gaztetteken, majd a LA PHILIE Chitins Glanz étkészletéről fogom a hangyákat kapargatni. 



Nincsenek megjegyzések: